Néhány gondolat a cserkeszőlői HBKM találkozóról

Az év elején már kiéhezve vártuk első HBKM-es találkozónkat, melyet Reddly tagtársunk szervezett Cserkeszőlőn.

Az első meglepetés a Bonita Apartman háznál ért minket, Reddly személyesen fogadott bennünket, maga az Apartman ház pedig a legkényesebb igényeket is messze túlteljesítette. Gyönyörű szobák, kedves, barátságos tulaj és alkalmazottak fogadtak bennünket, hihetetlenül kedvezményes árakon. Az a bosszantó, hogy ilyen messze van többségünktől, mert többször felkeresnénk kedves vendéglátóinkat, az biztos!

Príma vacsora, majd kötetlen beszélgetés következett, külön köszönet Zoliéknak, akik Jugó cuccát hozták. Lassan belelendült a csapat, bár az igazi show szombat este volt Elmör barátunk hathatós közreműködésével.

Szombaton egy príma reggelit követően megtartottuk éves rendes közgyűlésünket, mondhatni elég kötetlen formában, de nagyon fontos, előremutató döntéseket hoztunk.

Közgyűlés után a Honda Hungarynek, valamint az önkéntes autószállító klubtagjainknak hála kipróbálhattuk és teszt vezethettük szinte a teljes jelenlegi Honda palettát – Tóth Gábor kontrasztként „ sokkolt” minket Infinitijével. Na, azt vezetni volt az igazi élmény… Itt is köszönjük neki ezt az önzetlen lehetőséget.

Lassan, az Alföldön már megszokottá váló príma ebéd után a Tiszakürti Arborétumba mentünk, szerencsére autóbusszal, mert a tesztvezetés örömére többen sörözve/borozva vezettük le a feszültséget.

Az arborétum tényleg gyönyörű volt, kiváló idegenvezetéssel, kilátóval, megfelelő mennyiségű szúnyoggal. Illetve egy esküvővel is megspékelve, ami miatt az esti vacsora és borkóstoló a szállodához tartozó étteremben volt megtartva. Ja, majd elfelejtettem, hajókáztunk is – érdekes volt a Tisza folyóról az árteret figyelni, én elképedtem, hogy áradás esetén mekkorát is tud nőni a vízszint.

A vacsora és borkóstoló értékéből mit sem vont le az éttermi megtartása, érdekesek voltak a borok, nálunk, Pécs környékeiknél a Villányi borokat ismerve magas volt ám a mérce, de a végén kóstolt vörös borra már nehezen tudtuk ráragasztani a „homoki bor” jelzőt. Érezhető, hogy valami elindult jó irányban az Alföldön is.

A vacsorához kapott helyi specialitás a habos isler többünket a padlóra vitt, egyedül Lóri dr. evett meg három darabot a mézédes ragadós különlegességből…

Jól is lakott szerencsére, így az általam isler helyett fojtásként kért igazi alföldi, csodálatos pacalból már nem tudott enni, legnagyobb szerencsémre.

Ha valaha Reddly rendez még találkozót, a pacalt mindenképpen be kell illeszteni a menübe, mert fenomenális volt.

Ugyanilyen csodálatos volt az élményfürdő is másnap, szép, kulturált, tiszta, rengeteg medencével, ahol még az egyik TV sorozatból ismert idős színésszel is találkoztunk.

Búcsúzóul ebéddel zártuk vasárnap ezt a nagyon jó és tartalmas találkozót, amit a fürdőben fogyasztottunk el.

Köszönöm Reddlynek ezt a príma helyet, szervezést, sajnos nem nagyon reménykedek, hogy valaha megismételjük, de, ha arra járok, biztos megszállok az Apartman házban és fogok enni egy jó pacalt!